POGOSTA VPRAŠANJA

1. Kaj je aplikacija SPAR MOBIL in kdo jo lahko uporablja?

Aplikacija SPAR MOBIL je namenjena še hitrejšemu pregledovanju in upravljanju predplačniške telefonije SPAR MOBIL. Omogoča vam, da vse uredite znotraj aplikacije, pri čemer vam ni več treba obiskati prodajnih mest Spar in Interspar za nakup vrednostnice ali pošiljati SMS-ov za pregled stanja. Namenjena je vsem uporabnikom telefonije SPAR MOBIL, ki uporabljajo pametni telefon Android ali iOS.

2. Kako se prvič prijavim v aplikacijo SPAR MOBIL?

Najprej si iz trgovine Google Play ali App store na mobitel prenesite aplikacijo. Ob prvem zagonu aplikacije vas bo ta pozvala k prijavi. Za prijavo vtipkate svojo telefonsko številko SPAR MOBIL, izberete gumb Naprej za potrditev in po potrditvi prejmete SMS s kodo. V aplikacijo nato vnesete prejeto kodo, označite, da se strinjate s pogoji uporabe, in ponovno potrdite z izbiro gumba Naprej. Aplikacija vas bo obvestila, da ste se uspešno prijavili. Prijava je enkratna in jo opravite le ob prvi uporabi aplikacije.

3. Kaj mi aplikacija SPAR MOBIL omogoča?

Z aplikacijo SPAR MOBIL lahko svojo predplačniško telefonijo SPAR MOBIL upravljate še hitreje in enostavneje, kar prek svojega mobitela. Omogoča vam:

  • pregled in nadzor nad porabo in dobroimetjem,
  • nakup vrednostnic, ki jih znotraj aplikacije lahko pošljete tudi drugim osebam,
  • pregled in vklop paketov,
  • pregled preteklih nakupov in polnitev,
  • pridobitev podatkov za izdajo računa na ime.

4. Je vrednostnica, ki jo kupim prek aplikacije, prenosljiva na druge osebe?

Da, znotraj aplikacije po nakupu vrednostnice lahko le z enim klikom to vrednostnico podarite drugi osebi. Primer: Oče izve, da je njegovemu sinu zmanjkalo dobroimetja na računu SPAR MOBIL. Ker ga bo moral sin po treningu košarke nujno poklicati, da ga pride iskat, mu oče enostavno prek svoje aplikacije SPAR MOBIL kupi vrednostnico in jo prenese na sinov račun SPAR MOBIL. Pogoj je le, da sta oba uporabnika telefonije SPAR MOBIL.

5. Kateri paketi so mi na voljo za nakup v aplikaciji SPAR MOBIL?

Znotraj aplikacije SPAR MOBIL si lahko vključite vse pakete, ki jih ponuja predplačniška telefonija SPAR MOBIL. To so: Spar 3000, Spar 3GB, Spar 300 in Spar 500. Vsi paketi veljajo 30 dni od vklopa. Pogoj za vklop paketa je dovolj dobroimetja v aplikaciji SPAR MOBIL. Podrobnosti o posameznem paketu so vam na voljo v aplikaciji. 

6. Koliko časa velja vključeni paket?

Veljavnost vseh paketov SPAR MOBIL je 30 dni (do 23:59:59 na trideseti dan). Neporabljene količine zapadejo po preteku 30 dni. Klici, sporočila, prenos podatkov ali enote storitev nad vključeno količino se zaračunavajo po veljavnem ceniku SPAR MOBIL pred in po izteku veljavnih 30 dni, če si izbranega paketa ne vključite ponovno. V obdobju 30 dni ni mogoče kupiti več enakih paketov, lahko pa kupite več različnih paketov. Trideseti dan prejmete SMS-obvestilo, da vam paket poteče in da si ga lahko naslednji dan ponovno vklopite.

7. Lahko v aplikaciji SPAR MOBIL vključim več paketov hkrati?

Da. V obdobju 30 dni sicer ni mogoče kupiti več enakih paketov, lahko pa kupite več različnih paketov. Vključene imate lahko prav vse pakete naenkrat, torej Spar 3000, Spar 3GB, Spar 300 in Spar 500, količine paketov pa se seštevajo. Za nakup paketov morate imeti dovolj dobroimetja v aplikaciji SPAR MOBIL. Ko porabite vse enote iz vseh paketov, se storitve zaračunavajo po veljavnem ceniku SPAR MOBIL.

8. Ali za uporabo aplikacije potrebujem internetno povezavo?

Da, za uporabo aplikacije SPAR MOBIL potrebujete vključene mobilne podatke ali povezavo WiFi.

9. Ali se mi izbrani paket samodejno podaljša po 30 dneh?

Ne, ob preteku prejmete SMS-obvestilo, da se je paket iztekel. Vklop paketa enostavno ponovno uredite prek aplikacije.

10. Za vrednostnico, ki sem jo kupil prek aplikacije, potrebujem račun. Kje ga dobim?

Znotraj aplikacije SPAR MOBIL imate možnost ogleda podatkov o računih, in sicer v meniju Pretekli nakupi za vsako vrednostnico posebej. S klikom na vrednostnico dobite vpogled v podrobnosti o računu, kjer najdete tudi referenčno številko računa, jo skopirate in uporabite na spletni strani https://izdaja.e-racunov.mobitel.si/